Albelli voegt fotomokken toe aan assortiment
Persbericht:
Hoewel Albelli het afgelopen jaar al het fotoboekenassortiment uitbreidde naar andere producten zoals fotohoesjes, is de keuze voor mokken een belangrijke stap voor het bedrijf. 'Eerder hebben wij ons voornamelijk gericht op de ontwikkeling van fotoboeken,' zegt Daniel Scheijen, manager Product, Brand & Creative bij Albelli.
'“Dat we nu de stap maken naar gebruiksproducten is een groei die laat zien dat wij altijd op zoek zijn naar vooruitgang en innovatie. Door de toevoeging van mokken zetten we niet alleen mooie herinneringen om in tastbare producten. We bieden ook de mogelijkheid deze dierbare momenten letterlijk nog dichterbij te houden in een mok waaruit je dagelijks kunt drinken. Dergelijke ontwikkelingen zijn kenmerkend voor onze bedrijfscultuur en ambities.'
De fotomokken bieden plaatst voor één fullcolour foto die zo geplaatst wordt dat het oor rechts van de afbeelding zit. De mokken kosten €9,95 plus verzendkosten.