Olympus lanceert OM-D Summer Campaign
Olympus is gestart met de OM-D Summer Campaign, een campagne waarbij Olympus actief haar doelgroep opzoekt. Vijf professionele fotografen bezoeken de komende maanden tal van events.
Persbericht:
De fotografen bezoeken festivals, lanceringen en creatieve borrels. Daar zullen ze de bezoekers portretteren met de OM D. De gemaakte foto's kunnen worden bekeken op een speciale Facebook-pagina van Olympus en vandaaruit worden gedeeld met wie men maar wil.
De doelgroep van de OM-D
Zien is geloven. En dat geldt volgens Olympus zeker voor de OM-D. De kracht van deze uiterst geavanceerde en compacte camera met retrolook dringt pas goed tot je door wanneer je 'm van dichtbij kunt bekijken en de resultaten met eigen ogen kunt beoordelen. De kwalitatief uitstekende OM D is een ideale camera voor jonge creatieven. Professionals in de reclamewereld, mode of muziek, met veelal een eigenzinnige en kritische geest. Zij staan midden in de wereld, vinden het leuk om beelden vast te leggen en delen veel informatie via social media. Olympus wil deze creatieven overtuigen van de voordelen van de OM-D door ze zelf actief te benaderen.
Hulp van professionals
Voor de OM-D Summer Campaign heeft Olympus de hulp ingeroepen van vijf professionele fotografen die hun sporen ruimschoots hebben verdiend. Desiré van den Berg, Dennis Branko, Yael Temminck, Fleur Bult en Meis Belle Wahr zullen deze zomer tijdens tal van events aanwezig zijn om prachtige foto's te maken. Foto's die van een geheel ander niveau zijn dan de gemiddelde evenementenfoto's. De combinatie van een goede fotograaf én een goede camera vertaalt zich in zeer overtuigende resultaten; en dat is precies wat we de bezoeker willen laten zien. Achtergrondinformatie over de fotografen is beschikbaar op: pupconcepts.com/photography.
Speciale Facebook-pagina
Op de nieuwe Facebook-pagina 'Create Your Own World' zullen alle foto's worden geplaatst die tijdens de events worden gemaakt. Bezoekers van de events kunnen zo op Facebook zien hoe ze zijn geportretteerd en met één druk op de knop kunnen ze eventuele favorieten delen met vrienden en bekenden. En wanneer ze de Olympus-pagina liken, blijven ze automatisch op de hoogte van al het nieuws over de revolutionaire OM-D-camera.
De OM-D Summer Campaign loopt t/m augustus en zal worden afgesloten met een expositie van de mooiste beelden die tijdens de campagne worden gemaakt. Een teaser van de campagne is inmiddels verschenen op YouTube:
Informatie over de OM-D, Olympus' uiterst geavanceerde en compacte camera met retrolook, is te vinden op www.olympus.nl.