DigiFollowFriday - 2x leesvoer in je schoen

Raymond 487 0
Sint en zijn getinte kornuiten zijn langsgeweest op de redactie. Ons bureau lag vanmorgen vol pepernoten en een malse smulstaaf. Onze stemming is dus opperstebest, dat snap jij ook. We hebben besloten dit goede voorbeeld te volgen en deze week twee prijzen weg te geven.

Het heerlijk avondje lijkt al begonnen bij DIGIFOTO Pro. Deze week geven we twee prijzen weg. Niet alleen krijgt de winnaar het uiterst leerzame boek 'Digitale fotografie - focus op fotografie' van uitgeverij van Duuren, ook doen we er een door sportfotograaf Pim Ras gesigneerd exemplaar van DIGIFOTO Pro 2.2010 bij. Dubbele leespret tijdens de feestdagen!

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je Dat is alles. En vermeld er even bij waarom mensen ons zouden moeten volgen. Dit kan tot 23:59 vanavond (3 december).

Wij kiezen het meest originele en gemeende FF-bericht .

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons.

Prijs:

  • 1x Digitale fotografie - focus op fotografie (t.w.v. € 27,50)
  • 1x DIGIFOTO Pro 2.2010, gesigneerd door  Pim Ras (onbetaalbaar)
Met dank aan Van Duuren Media en onze eigen uitgever voor het beschikbaar stellen van de prijs. En natuurlijk ook onze dank aan Pim Ras!


Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.

afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond