Cameranu is vijfvoudig winnaar van de Shopping Awards
Cameranu is voor de vijfde keer op rij verkozen tot de beste webwinkel van Nederland in de categorie Elektronica & Telecom. Dit werd donderdag 28 maart bekendgemaakt tijdens de feestelijke uitreiking van de Shopping Awards 2024.
Vijf jaar op rij
‘‘Wat een mega prestatie!", zegt Ricardo van den Burg namens Cameranu. ‘‘Een keer winnen is al fantastisch, twee keer is nog beter maar vijf jaar op rij is bijna niet te bevatten. Het is niet vanzelfsprekend dat je al die jaren zo’n doorslaggevende prijs in de wacht weet te slepen. Zeker niet met de sterke concurrentie die we elk jaar achter ons weten te laten. Dat is een compliment voor alle medewerkers van Cameranu, die elke dag keihard werken om fotografen en videomakers te helpen met het maken van beelden.’’
Waardering van jury én klanten voor Cameranu
Het bieden van uitmuntende service online en in de zeven Cameranu winkels zit sinds jaar en dag in het DNA.’’Onze klanten, dat is waar we het voor doen. Heel veel bedrijven zeggen dat ze de klant centraal zetten, wij doen dat écht. Dat wordt bevestigd doordat we nu weer de Shopping Awards winnen, waarin de consument zo’n belangrijke stem heeft.
‘’Maar de erkenning van de vakjury mogen we ook niet vergeten. Doorgewinterde e-commerce professionals die onze dienstverlening zo goed kunnen waarderen, dat is een compliment voor ons allen.’’
Een jaar na introductie nieuwe merkidentiteit van Cameranu
Precies een jaar geleden introduceerde Cameranu een geheel vernieuwde merkidentiteit die aansluit op de ambitie van de omnichannel retailer. ‘’We geloven dat we de community voor beeldmakers van de Benelux zijn, de autoriteit op het gebied van foto en video. Dat komt terug op onze award winning webshop, bij onze events en onze gloednieuwe winkels in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. Deze prijs onderstreept dat we de juiste weg zijn ingeslagen.’’
Shopping Awards Cameranu
De Stichting Shopping Awards (voormalig Thuiswinkel Awards) reikt elk jaar awards uit aan de beste (web)winkelbedrijven van Nederland. De stichting is in 2001 opgericht en heeft als doelstelling het organiseren én financieren van onafhankelijke award-verkiezingen voor de branche. Tijdens de Shopping Awards zijn in 35 verschillende productcategorieën prijzen uitgereikt. De winnaars zijn bepaald op basis van publieksstemmen en vakexperts. Publieksstemmen gelden voor 50 procent van de uiteindelijke beoordeling. De andere helft wordt bepaald door vakexperts met minimaal 3 jaar e-commerce ervaring.