The Great Facebook Race: win de digitale Special Edition II

Raymond 638
3...2...1..GO! Vanaf nu gaat the Great Facebook Race van start. De eerste vijfhonderd nieuwe Facebook-vrienden krijgen allemaal een digitale Zinio-editie van de Photo Academy Award 2010-special. Je leest het goed: allemaal. Keep 'em coming Johnny!

Een wedstrijd van dergelijk aap-eet-banaan-niveau als deze behoeft natuurlijk geen kilometerslange uitleg. Dan gaan we dan ook niet doen. Het is heel simpel:

Stap 1: Vrienden worden

1. Wordt vrienden met ons op Facebook. We organiseren daar veel leuks, dus ook als je alle edities al van voor tot achter kent is het de moeite waard.

Stap 2: Je e-mailadres versturen

2. Stuur je e-mailadres in een mailtje naar yildiz@clipboard-publishing.nl en zet in het onderwerp 'Facebook'. Vervolgens krijg je binnen 24 uur een linkje terug naar de digitale Zinio-editie van de Photo Academy Award-special ter waarde van 4,25 euro (bekijk hier een preview), welke je kunt bekijken op je PC/Mac of op je iPad.

De actie geldt alleen voor de eerste vijfhonderd nieuwe vrienden.


afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond