DigiFollowFriday - win (of koop) het fotoboek 'Not Alone'

Raymond 580
Op Facebook kwamen wij in contact met een dame die een weeskinderen-project in Afrika financieel ondersteunt met de verkoop van haar fotoboek. Hetzelfde fotoboek dat je vandaag kunt winnen, of kopen. Met dat laatste steun je dus meteen een goed doel.

De Belgische fotografe Jasmine Debels (foto's hier en hier) fotografeerde kwetsbare kinderen in het West-Afrikaanse Guinee. Haar foto's zijn verzameld in het fotoboek 'Not Alone', welke je vandaag kunt winnen. Je kunt het echter ook kopen; de opbrengst van het boek gaat volledig naar de Elisabeth Cathy Foundation voor de verdere opbouw van het weeshuis in Conakry, de hoofdstad van Guinee. Het boek kost 35 euro. Meer werk van Jasmine is te koop via Oypo.

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je en meld daarachter waarom jij vindt dat anderen ons zouden moeten volgen op Twitter. Concreet:  tik in je Twitter-veld: '#FF @DFPro - endanhierjouwreden'. Dat is alles. Dit kan tot 23:59 vanavond (11 november).

Wij kiezen het meest originele en gemeende FF-bericht .

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons.

Prijzen:

  • 1x Fotoboek 'Not Alone' door Jasmine Debels (t.w.v. € 35)


Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.

afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond