DigiFollowFriday - win een iPad Skinny Sleeve of GorillaPod

Raymond 467
Onze uitgeverij Clipboard Publishing is knettergestoord. We mogen niet één, maar twee prijzen voor zoiets als banaals als de DigiFollowFriday weggeven. Enfin, wij blij, jullie blij, dus ons hoor je niet klagen.

Wel even opletten deze keer. Wil je in aanmerking komen voor de GorillaPod, dan moet je - naast ons in een FF'je te mikken - wel even @GorillapodNL volgen. Part of the deal. Het gaat om een Gorillapod SLR, ter waarde van 55 euro. Met dank aan Gorillapod.nl voor het beschikbaar stellen van de Gorillapod.

Heb je een iPad, dan ben je ook vandaag bij ons aan het goede adres. Je maakt namelijk ook kans op een mooi iPad Skinny Sleeve, ter waarde van 19,95 euro. Met dank aan www.Acme-made.nl voor het beschikbaar stellen ervan.

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je en meld daarachter waarom jij vindt dat anderen ons zouden moeten volgen op Twitter. Concreet:  tik in je Twitter-veld: '#FF @DFPro - endanhierjouwreden'. Dat is alles. Dit kan tot 23:59 vanavond (1 oktober).

Wij kiezen het meest originele en gemeende FF-bericht .

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons. Of niet. Maar  kom dan ook niet bij ons zeuren om een gratis abonnement.

Prijzen:

  • GorillaPod SLR (t.w.v. € 55,-)
  • iPad Skinny Sleeve (t.w.v. € 19,95)

 

Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.


afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond