DigiFollowFriday - win een cursusboek + gesigneerde special

Raymond 621
Wat is er fijner dan met deze kou in je gebreide sokken, Snuggie en kruik op de bank neerploffen met fijnzinnige lectuur. Wij zorgen voor je boekenkastvulling: een gesigneerde Special Edition van de Photo Academy Awards 2010 en een cursusboek over fotografie.

'Bewuster en beter fotograferen' van uitgeverij van Duuren is verplichte kost voor wie meer uit zijn camera wil halen. Ook doen we er een door Kirsten Wilmink, Arjen Born en Paul van Hulzen gesigneerd exemplaar van onze eigen The Photo Academy Award Special Edition bij.

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je Dat is alles. En vermeld er even bij waarom mensen ons zouden moeten volgen. Dit kan tot 23:59 vanavond (10 december).

Wij kiezen het meest originele en gemeende FF-bericht .

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons.

Prijs:

  • 1x Bewuster en beter fotograferen met een dslr (t.w.v. € 34,90)
  • 1x DIGIFOTO Pro TPAA 2010 Special Edition (gesigneerd)
Met dank aan Van Duuren Media en onze eigen uitgever voor het beschikbaar stellen van de prijs. En natuurlijk dank aan Kirsten Wilmink, Arjen Born en Paul van Hulzen voor hun handtekening.


Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.

afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond