DigiFollowFriday - win de Snoecks 2011

Raymond 854
De jaarboeken van Snoecks zijn een begrip in Nederland en België. Deze DigiFollowFriday kun jij er een winnen. De werkwijze is nog altijd niet veranderd: vertel je mede-twitteraars waarom zij ons op twitter zouden moeten volgen.

Snoecks is een begrip. Het 550 pagina's dikke jaarboek bevat alles over fotografie, kunst en literatuur en film. Schitterend kijk- en leesvoer voor de druilerige herfstdagen. En jij kunt 'em zonder al teveel moeite in je bezit krijgen. Waarschuwing: ga niet onder de brievenbus liggen wachten. Het kan je een hersenschudding kosten.

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je en meld daarachter waarom jij vindt dat anderen ons zouden moeten volgen op Twitter. Concreet:  tik in je Twitter-veld: '#FF @DFPro - endanhierjouwreden'. Dat is alles. Dit kan tot 23:59 vanavond (5 november).

Wij kiezen het meest originele en gemeende FF-bericht .

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons.

Prijzen:

  • 3x Snoecks 2011 (t.w.v. € 14,90)


Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.

afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond