DigiFollowFriday - doe mee en win altijd

Raymond 524
Het is vandaag weer DigiFollowFriday. Speciaal voor de gratis-goodie-freaks onder ons hebben we de voor deze keer de spelregels versoepeld. Meedoen is genoeg om een digitale editie van onze Photo Academy Award-special te winnen.

Sinds kort kun je DIGIFOTO Pro ook op je iPad, PC of Mac lezen. Normaal kost een digitale editie 4,25 euro, maar vandaag spelen we voor Sinterklaas.  In deze speciale editie is al het winnende en genomineerde werk en jurycommentaar verzameld van deze prestigieuze fotowedstrijd voor aanstormend fotografietalent.

Zo werkt het

Wat vragen we van je? Gooi ons in een #FF'je en meld daarachter waarom jij vindt dat anderen ons zouden moeten volgen op Twitter. Concreet:  tik in je Twitter-veld: '#FF @DFPro - endanhierjouwreden'. Dat is alles. Dit kan tot 23:59 vanavond (22 oktober).

Stuur ons ook een DM met daarin je e-mailadres, zodat we je de link naar jouw digitale editie kunnen doorsturen.

Nog geen lid van onze Twitter? Ga dan nu naar twitter.com/dfpro en volg ons.

Prijzen:

  • DIGIFOTO Pro Special Edition: TPAA 2010  digitaal (t.w.v. € 4,25) - meedoen is winnen!

Uitleg

Iedere vrijdag zet je in een Tweet (een berichtje dus) allemaal mensen waarvan jij denkt dat ze het volgen waard zijn. Stel dat je dit voor je vriend doet, en je vriend doet dit voor jou. Op die manier wissel je dus snel veel contacten uit. Op Follow Friday is het meestal druk met Tweets over #followfriday of #ff. Het hekje geeft aan dat het een onderwerp is waar mensen op kunnen inhaken. Als je zou zoeken op #followfriday of #ff dan kom je ontzettend veel tweets tegen van mensen die nieuwe followers zoeken.

afbeelding van Raymond

Raymond Luijbregts | Manager contentmarketing

Raymond Luijbregts(32) was hoofdredacteur van Clipboard Publishing van 2005 tot 2014. Hij studeerde journalistiek aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en begon op zijn 23e bij dit magazine. Na vele reviews van laptops, smartphones en verhalen over marktontwikkelingen, het web en (open source) software nam hij in 2008 het hoofdredactionele stokje over van Peter Kulche. Hij is tevens de mede-grondlegger en ex-hoofdredacteur van DIGIFOTO Pro.

Zijn interesses liggen bij het internet, social media, blogging, content marketing, SEO en technologie in het algemeen.

Twitter: @rluijbregts
Google+: plus.google.com/+RaymondLuijbregts
Web: 

Bekijk alle artikelen van Raymond