Creatieve campagne: Neonkleuren en psychedelische backdrops

Creatieve campagne: Neonkleuren en psychedelische backdrops

Senta Bemelman 475
Reclamebureau Sagmeister & Walsh haalt alles uit de kast voor een nieuwe, creatieve campagne, waarbij neonkleuren en psychedelische backdrops centraal staan. Dit gebeurt in opdracht van het luxueuze, Libanese lifestyle-merk Aïshti.

Optische illusies, felle kleuren en opvallende accessoires. In de nieuwe campagne van Aïshti is niets te gek en staan de modellen omhuld door een flinke laag bodypaint op de meest psychedelische plekken. Het resultaat is geslaagd door de creatieve samenwerking tussen bodypainter Anastasia Durasova, set-ontwerper Sing Sing en Jessica Walsh & Stefan Sagmeister (Sagmeister & Walsh).

Creativiteit

Het is niet de eerste keer dat Sagmeister & Walsh zich voor Aïshti inzet. In de onderstaande video zie je meer over het creatieve proces van het ontwerpduo en hoe zij een visuele taal ontwikkelen voor merken. Wil je meer weten over Sagmeister & Walsh? Neem dan een kijkje op Design Boom.


 

Foto's:Sagmeister & Walsh
 

afbeelding van Senta Bemelman

Senta Bemelman | Redacteur

Bekijk alle artikelen van Senta